
یادمه دوران مدرسه وقتی کتابای سال جدید به دستم می رسید یه راست می رفتم سراغ ادبیات و با بقیه شون کاری نداشتم!تو همون روز اول همه ی شعراشومی خوندم حتی گاهی چند بار! بعد با خودم میگفتم چه شعرای خوبی... چه کلاسی بشه کلاس ادبیات امسال...اینا رو فقط یه بار سر کلاس می خونیم یعنی؟ پس چطوری بتونم اونهمه ذوق کنم با خوندنشون؟ اشکال نداره بعد که خودم اومدم خونه می تونم هرچند باری که دلم بخواد بخونمشون! سر کلاس همونطوری که حدس میزدم یه بار خونده میشد و دریغ از ذوق و شوق خاصی! انگار معلم اینقدر این شعرا رو د...
ادامه مطلب